هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو Empty
مُساهمةموضوع: ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو   ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو Icon_minitimeالأحد مارس 30, 2008 3:06 pm

البنات:-

تقدم لخطبتك شاب واعترف لك بماضيه وقال انه كان يعرف فلانه وانه طلع معاها وحصل كذه وكذه وكذه وكذه , وقال لك انا بصراحه مليت من الوضع الي كنت فيه...

سؤالي هل تقبلين فيه عريس مع انه ماضيه كثير بالمصائب؟

الشباب:-

ذهبت الى خطبه فتاة وعترفة لك بماضيها وقالت انها كانت تعرف فلان وفلان وانها كانت تطلع معاهم وحصل بينهم كذه وكذه وكذه وكذه وقالت لك بصراحه انها راح تكون وفيه لك بعد الزواج

سؤالي هل ستتقبل ماضي البنت مع ان ماضيها كثير بالمصائب؟؟

ارجو الرد بصراحه

اتمنى انه محد تطرق لهذا المووضووع قبلي لاني صراحه خاطري اشووف ردودكم ع المووضوع ابي ردود قوويه ومقنعه لحد يشكرني ابي ردوود صريحه بليزززز؟انا بجواب بالنسبه لي لو اكتشفت انه صحيح تغيير لاحسن بفتره الخطووبه بوافق عليه وبعطيه فرصه وبحاوول اساعده يكوون افضل من قبل ؟

من فرفر المجنونةfarao
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو   ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو Icon_minitimeالإثنين مارس 31, 2008 5:49 am

من رأى انا

لو البنت دى عملت حاجة لا يصح انها تتعمل

لا يمكن اقبلها اساسا

و ارجو عدم المقارنة بين الشاب و البنت

بس دى وجهت نظرى

مع تحياتى

( عندليب الحب )
sad angel
نائب المدير و المشرف العام على المنتدى
نائب المدير و المشرف العام على المنتدى
sad angel

ذكر
وظيفتك فى الدنيا يا حلو : موظف في احدى المصالح الحكوميه
تاريخك ايه بقى بس الحقيقى احنا مش هنخطفك : 2/9/1988
مزاجك ايه ياجميل؟ : Not Sad Over Again
مزاجك ايه ياجميل؟ : ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو 810
نشاط العضو :
ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو Left_bar_bleue10 / 10010 / 100ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو   ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو Icon_minitimeالإثنين مارس 31, 2008 10:28 am

يافراشه
انتى هنا في مصر
مش في امريكا
هنا فيه حجات اسمها عيب وحرام بالنسبه للبنات يعنى لو بنت زى ما انتى قولتى كده
يااااااااااه
دى تتقلب الدنيا والبنت دى حالها في الجواز اتوقف تماما انما الشباب لا
معرفش ليه كده يمكن علشان احنا في مجتمع شرقي بس انا مع اختلافي مع رائي رامى انا اوافق طالما صرحتنى بحاجه زى دى معنى كده انها امنتلى على سرها ده فى حد ذاته شيئ حلو جداااا
موضوع جميل جدا جدا
تسلم ايدك وافكارك الرائعه فراشه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو   ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو Icon_minitimeالإثنين مارس 31, 2008 3:34 pm

ماشي اوك تيتو في حاجات ممكن نسامح فيها وحاجات تانيه لا وعلي حسب الاعذار بردوا شكرا علي رايك الصريح

شكرا علي مرورك روميو
تقبلو تحياتي من فرفر المجنونةfarao
الملاك البرىء
مشرف قسم الالعاب الفكريه والتسالى
الملاك البرىء

انثى
وظيفتك فى الدنيا يا حلو : ملاك بيحب الناس
تاريخك ايه بقى بس الحقيقى احنا مش هنخطفك : 12/5/1988
مزاجك ايه ياجميل؟ : Romance
مزاجك ايه ياجميل؟ : ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو 2410
نشاط العضو :
ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو Left_bar_bleue0 / 1000 / 100ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو   ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو Icon_minitimeالأحد أبريل 20, 2008 2:24 pm

أنا أول بنت ارد على سؤالك بس حقيقي انا متحيرة جدااااااااااااا جداااااااااااااا
بس ممكن اغفر كل اللي هو عمله عشان هو صارحني بالحقيقة رغم انه ولد ومحدش مسئول عن تصرفاته وأراعي انه كان ممكن يخدعني وما يقوليش عن ماضيه , بس لازم اكون واثقة فيه ومتأكده من انه اتغير وبقى انسان جديد ونسى ماضيه وطبعا ومن غير شك لازم اكون بحبه ومش ممكن اعيش من غيره في الحالة ديه طبعا مش حيهمني ماضيه ولا ححب حتى اني اعرفه , بس لو ما كنتش بحبه يبقى بصراحة بقى حتتحجج بالحجة ديه واقوله انه نصيبوا مش معايا ...

تقبلي تحياتي
سمسمة
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو   ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو Icon_minitimeالأحد أبريل 20, 2008 11:38 pm

وانا رايي من رايك سمسة فعلا معاكي حقك ويارب يكون عجبك الموضوع وشكرا ياقمر علي المرور والرد الجميل تقبلي تحياتي من فرفر المجنونةfarao
الملاك البرىء
الملاك البرىء

انثى
وظيفتك فى الدنيا يا حلو : ملاك بيحب الناس
تاريخك ايه بقى بس الحقيقى احنا مش هنخطفك : 12/5/1988
مزاجك ايه ياجميل؟ : Romance
مزاجك ايه ياجميل؟ : ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو 2410
نشاط العضو :
ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو Left_bar_bleue0 / 1000 / 100ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو   ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو Icon_minitimeالأربعاء أبريل 23, 2008 1:11 am

الموضوع جميل ومشكلة من الواقع وعجبني اوي
وانا مع رأي العندليب في ان ما ينفعش نقارن بين موقف البنات والشباب
لان فيه اختلاف كبيييييييييييييير بينهم
بس حقيقي الموضوع رائع وجميل اوي
دايما في تألق
سمسمة
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو   ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو Icon_minitimeالأربعاء أبريل 23, 2008 8:15 am

شكرا علي صراحتك وردك ومتابعتك تقبلي تحياتي لكي من فرفر المجنونةfarao

ســـــــؤال لكل الشباب والبنات بالمنتدى؟ضروري تدخلون وتجاوبو
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لمن يجرؤ فقط من الشباب ...والبنات تتفرج بس !